10 juli 2012

God middag !
Snacka om att vi sov länge idag.. till elva! Inte helt okej! Men fan va jag va trött.. och mina ben.. guud, jag måste verkligen kolla upp detta. Igår på jobbet hade jag värk i hela kroppen. inte så konstigt kanske med tanke på att där är 25-26grader. Sjukt, men så måste det tyvärr vara :(
Jag har tagit bort lösenordsskyddet, jag tror att jag är redo för det :) Jag saknar alla andra mina läsare, och framförallt att skriva om min stamning. Visst den kan jag skriva om ändå, men jag vill ju nå ut till de som stammar också.
Helgen har varit lugnt, det blev lite galaj här i lördags. Var uppe i 24timmar, men what the fuck :P I söndags vaknade vi halv tre (!) Gick upp och gjorde oss iordning, sen körde vi till Kristianstad för lite shopping, ja lite så där spontant :) Sen kom vi hem och grillade lite, det var ju asgött väder :D
Nåja, nu ska jag göra någonting vettigt. Jag börjar senare idag också, vet dock inte när. Dom skulle ringa.. hatar att vänta :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0