17 juli 2012

God förmiddag !
 
Solen skiner lite då och då och det är marknad idag :D Jag hoppas att vädret håller i sig så att det blir en runda dit.
Vad har hänt dom senaste dagarna? Jo, vi hämtade ett kök, eller ja skåp och luckor :D satte upp det, dagen efter blev vi erbjudna ett finare kök för en billig peng (riktigt ikea kök) Det var som hittat så vi kunde inte motstå det. Så efter att jag hade slutat jobba på mitt extra jobb i torsdags så hämtade vi det också. Det var det jävligaste jag har varit med om, jag har blåmärken över hela kroppen! hahaha! Men snyggt blev det alla fall!
 
 
Detta kommer blir skit bra :D
Nu ska jag försöka då tag i Annannannann, så att det blir kanske lite marknadsshopping idag ;) Jag jobbar ju resten av veckan så det blir ingen mer marknad för mig .. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0