20 juli 2012

God middag !
 
Sista jobbdagen för denna veckan, sen håller jag helg! Så underbart!:D
Det blev kiviksmarknad i tisdags, vi hann och gå en liten runda och handla och käka langos, sen blev vi av med Annas man när han skulle lämna grönsaker (läs; växter) i bilen. Sen började det regna så det var lika bra att köra hem. Men trevligt var det ändå ;) hehe.
Sen har det bara varit jobb, hade varit skönt att ha två semester veckor ledigt. Men inte roligt att det inte blir betald semester då :P Nåja, en vecka har man säkert råd med? hihi.
Jag var hos min underbara mamma igår också innan jobbet och tog en snabb fika, Gud va jag saknar er <3
Nu ska jag göra mig iordning, sen blir det jobb. Ciiiao!

Kommentarer
Postat av: Linda -50,2 kg

Aww, tack vännen. Vad söt du är! <3

Men eller hur. Armarna suger fan! :(

2012-07-23 @ 11:49:17
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0