Jag tycker synd om mig idag

Inatt.. eller ja, igårkväll led jag av ledvärk i mitt vänstra ben. Ibland på kvällskvisten brukar vi ta en kvällsmacka, precis innan jag skulle resa mig ur sängen kände jag att jag hade ont i benen (inte mer än vanligt förvisso) Men sen när jag reste mig ur sängen så kom allt! Jag haltade in i sängen sen med mina mackor, kunde knappt äta så ont jag hade. Jag fick be Mattias att han gick och tog en filt till mig som jag kunde linda runt benet. Som alltid mamma gjorde med min snuttefilt när jag var liten <3 Efter ett tag kändes det bättre och jag kunde äntligen somna. Men som alla vet de som har värk är att man sover inte bra när man har ont, så när jag vaknade idag var jag som en zombie och jag hade fortfarande lite värk i benen. Ibland undrar jag om jag kanske har en sjukdom, fibromyalgi finns i familjen och i släkten, så varför skulle inte jag drabbas av det också? Nåja, jag får ta mig i kragen och kanske undersöka detta hos doktorn istället..jag känner mig ganska träffad. Det är inte bara benen jag har problem med, det är händer ryggen och axlar.
Någon annan som har problem med ledvärk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0