14 Juni 2012

God kväll!
Det var ju faktiskt riktigt länge sen jag skrev nånting här. Över två veckor sen, men så går det när det är full rulle och att man inte har riktigt lust att skriva av sig :) Har jag inte jobbat så har jag varit någon annanstans eller i huset. I lördags var vi i Sjöbo på födelsedagsfest hos Anna (och emma), jätte trevligt hade vi och go mat och dricka ;) Idag har jag varit iväg på mitt "andra jobb" och städat. Ibland är man redig som har två jobb, snart har jag kanske tre till och med ;) Det gäller att ta det lugnt ändå så att man inte utarbetar sig.
Nä, nu är jag så himla trött så att jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Jag har varit uppe sen åtta, inte jätte tidigt ändå. Men tror att det är spolarvätskan som spelar roll ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0