22 juni 2012

God förmiddag
Framförallt vill jag gratta mig själv på min namnsdag! Grattis :D haha! Hur kan man vara så här trött? Jag vaknar pigg halvåtta när klockan ringer, men kroppen vill absolut inte gå upp för fem öre. Jag har ont i benen och fötterna, spänner jag mig så mycket när jag sover eller? Jag fattar ingenting :)
Idag är det midsommarafton, kashiiiing i börsen för de som jobbar. Vill säga jag då :) hehe. Men jag hade hellre umgåtts med min pojkvän och min familj. Men så är inte läget nu :P
Tänka sig.. snart blir man hörbybo, så skönt det ska bli. Slippa Tomelilla och all dess skit! Framförallt är det underbart att jag ska bo med min älskade pojkvän i ett hus som kommer bli underbart fint :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0