1 Mars 2012

Jag kan inte förstå det. Det är redan mars månad. Vart tog januari och februari vägen? Jag har jobbat i en månad snart, redan! Helt sjukt ju. Men som min brukare sa att Maya indianerna sa att början av 2012 skulle gå fort, sommaren skulle gå sakta, och vinterna fort. Och så klart skulle jorden gå under .. Jag vet inte, jag vill inte att det ska hända. Jag får ångest av att tänka på det.
Alla fall.. för att prata om nånting roligare :) Jag ska tatueras på lördag ! Ja, egentligen skulle det bli imorron, men jag ska jobba så jag ville inte göra det samma dag. Så spännande det ska bli! Marina ska med mig och fota min smärta ;)
Ringde precis en kvinna till mig och sa att jag har fått sommarjobb.. Jaså? haha! Tyvärr, jag har redan mycket jobb ;) mohahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0