15 mars 2012

God middag
Igår blev det jobba för hela slanten och idag blir det också det. Mattias är iväg och hjälper sin kompis och jag väntar på bättre tider.
Kom och tänka på de tider då man gled runder i Tomelilla och Ystad på kvällarna med bilen. Antinge med sin egen eller en kompis. Jag och Marre gjorde det mycket, saknar det lite. Gemenskapen och träffa nya folk och nära och kära. Vart tog den tiden vägen? Känns som att man har växt upp. Om man skulle göra så nu hade det inte varit samma sak, inte samma folk heller.
Det märks att man börjar bli äldre och inte yngre. Jag gillar att bli äldre också, det är ett nytt spännande kapitel i livet, har skaffat mig en man som älskar mig och jag älskar han. Vi bor i en jätte fin lägenhet. Vem vet, en vacker dag kanske vi blir fler också? Dock inte än, men i framtiden. Senare blir det kanske hus också nånstans :)
Jag längtar till lördag, då blir det bara jag och Mattias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0