18 mars 2012

God förmiddag !
I fredags var det jobb. Efter gjorde jag mig snabbt iordning och begav mig spontant till Elna som hade lite fest, så det blev några glas vin :) Gutt! Jag saknar mina vänner <3
Igår låg jag och Mattias hela dagen i princip, båda var lite sega (läs;bakis). Eller ja, Mattias var först uppe tidigt och skulle skruva på en bil, sen blev det sängen hela dagen. Det var jätte mysigt :)
Idag är man utvilad kan man säga. Jag är rastlös, men vet inte vad jag ska hitta på med. Mattias är ännu en gång iväg och skruvar på en bil. Jag skulle kunna dammsuga, det behövs :P
Nä, jag får väl göra nåt vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0