21 mars 2012

Ja då blev det jobb både igår och i måndags, det gick bra. Dock har jag börjat bli osäker på hur jag ska göra på jobbet igen, jobbigt men sant. Det går säkert snart över igen :) Jag försöker nog bara visa mig duktig och ibland blir det fel :) Men jag börjar bli stirrig, jag är ju van med att allt ska gå i 190. Jag måste lugna mig .
Idag håller jag på att städa lite, sen i eftermiddag ska jag följa med Lotta till Ystad. Det blir ingen shopping för mig, för pengarna kommer inte förrän i nästa vecka. Trist men sant :P Jag längtar till jag kollar på kontot och se vad jag har fått in, jag hoppas på en bra summa. Men allt över 5 är godkänt :D haha! Jag tittade igår på skatteverket vad jag kommer få i skatteåterbärgningen, och jag kan säga; "Halleluja!!" Det är mer än vad jag fick förra året :) Men det är inte så konstigt, jag jobbade som ett svin i somras. Dom skattepengarna ska rakt in på sparkontot, till sämre väder eller nåt roligt :) Jag tänker inte skriva ut vad jag får, för jag kanske blir rånad då. haha! Pengarna ska inte röras alla fall, för jag vill verkligen börja spara pengar så att jag har en säker framtid. De dagar man ska skaffa större eller bli fler i familjen, behöver man pengar till det :)
Nu ska jag dammsuga och torka golvet, sen göra mig iordning . Ciiiao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Awww, tack vännen! Jag är såååå glad! :)

2012-03-21 @ 19:36:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0