22 mars 2012

Underbara väder ! Sååå härligt :)
Jag räknar ner till lönen kommer, jag är så nyfiken på vad den kommer ligga på. Jag har ju jobbat ganska bra förra månaden, så det hade ju inte varit fel om den hade varit fet ;) Jag vet dock inte om jag får lönen den 25:e eller 27:e? Så snart som möjligt hoppas jag :D
Sen blir det en fika med Marina på Bullen&Bönan, mys mys :)
Jag kan inte fatta att jag kommer vara ledig varannan helg denna sommaren. Say whaat? När jag jobbade som servitris så försökte vi vara lediga varannan helg, men det funka ju inte alltid. Men nu går jag helt på schema, så himla skönt :) Jag har längtat efter det.
Jag börjar bli rädd för mig själv (igen) . Nu har både mamma och lotta sagt att jag ser ut att ha gått ner i vikt? Jag har möjligtvis gått ner ett kilo, men jag pendlar mellan 74-75 kilo. Jag måste börja träna så att jag får fastare kropp, och jag måste bygga upp mina muskler. Fan va jag är svag! :P haha! Jag märkte igår också att min skinnpaj sitter löst på mig :O Den som satt så fint innan . Det är nackdelen med att gå ner i vikt, kläderna passar inte längre!


Tog denna bilden igår :)

Kommentarer
Postat av: Linda

HELLO IKEALAMPA! ;D

2012-03-22 @ 20:33:46
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0