27 mars 2012

God förmiddag :)
Solen skiner idag också. Underbart!
Igår blev det en heldag med Marina. Jätte mysigt :) Först tog en fika på balkongen, eller terass, eller altan med räcke? Känns dumt att säga balkong när den är på marken. haha! Sen tog vi en runda på boan och köpte lite smått och gott. Hitta en superfin tavla som hade passat underbart här i vardagsrummet! Dock kostade den 600kr :S Lite dyrt.
Efter det så körde vi hem till mig, planterade blommor som jag köpte på Rosencrantzgatan, jätte fint blev det :D Sen gjorde vi mat. kotletter potatis stekta champinjoner, broccoli och b-sås.. Muuums!

Inatt hade jag en mardröm. Fy fan, när jag vaknade kände jag att jag hade spänt varenda muskel i kroppen. Är det så konstigt att man har värk i kroppen ? Eh nää.
Vad har dagen annars att bjuda på idag? Ingen aning faktiskt. Får se vad som händer. Liten tanke på att bara köra iväg själv och handla eller nåt. Njaa, får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0