29 mars 2012

God middag.

Idag kör jag på svart tshirt, grått linne och svarta leggings. Ärligt så kändes det som att jag skulle iväg och jobba som servitris. haha! Hell noo!
Jobbet gick bra igår. Massa nya rutiner igen som man ska lära sig, men lite kul att hitta på nya grejer så att man inte fastnar i samma mönster hela tiden :) Jag ska till och med börja en timme tidigare, är svin trött idag så jag hoppas att dagen går snabbt som fan :D
Nu ska jag gå och höna fåret (haha!) sen blir det att bege sig. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ho ho ho hi hi hi.... höna fåret.....fniss....det var tider det.... ;) Puss

2012-03-29 @ 17:42:01
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0