7 mars 2012

Gooood middag!
Visst är det underbart med lite snö nu när vi har haft det så fint? I förra veckan satt jag på balkongen och solade! Helt sjukt ju.. Nåja, jag hoppas på finare väder snart ändå.
Igår blev det jobb för heeela slanten. Jag fick jobba över fem timmar, inte så road var jag. Just igår längtade jag komma hem och mysa med Mattias, men magkänslan sa att nåt skulle gå fel. Och alldeles riktigt! Natten blev sjuk i sista sekunden så jag fick stanna några timmar till. Tack gode gud att jag inte behövde ta hela natten. Jag kände vid halv ett tiden att jag somnar snart, sen vid två gick det över till övertrött istället. haha! Värsta var att jag var så jävla röksugen också, jag får inte röka på jobbet så det var bara att bita ihopa. Vid halv fyra kom jag hem, gick och borsta tänderna och la mig direkt i sängen. Och vaknade givetvis vid nio tiden. Typiskt att man inte kunde sova en timme till alla fall. Fem timmar är lite lite.
Nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag till mamma och fika lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0