Det får vänta

Idag skulle jag egentligen vara på studiebesök på Grönlundstrafikskola, lastbilskortet. Men jag bestämde för nån vecka sen att lägga det åt sidan, just nu. Jag vill verkligen satsa på detta jobbet som jag har fått (för helt ärligt talat växer inte jobb på träd nuförtiden) och jag känner också att jag vill jobba lite och tjäna pengar, (samla ihop en bra mammapenning när den dagen kommer). Jag är nog inte riktigt redo för att sätta mig och plugga igen. Dessutom skaffar alla tjejer i Tomelilla lastbilskort, jag ser inget charm i det längre. För fem år sen skulle jag och mina två tjejkompisar ta kortet, de gjorde det men inte jag. Skolan var i Helsingborg, jag hade ingen lust att pendla så långt.
Jag vill ju verkligen ha lastbilskortet, men just nu tar jag det passivt. Om ett par eller några år. Ja jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0