Härlig dag!

Vilken mysig dag jag och Marina hade. Vi gick först till kommunhuset, sen apoteket, banken och sen B&B. Dock var det skugga på uteserveringen och kallt så vi bestämde oss för att sitta inne, men det gör inget för där är så himla mysigt :) Vi krängde satan! Först grillad baguette, sen kaffe (vaniljlatte!) och kaka. Så mätta vi var när vi gick där ifrån. Vi gick in på Lidl för att handla lite, trodde att jag skulle kräka lite när jag såg att mat :P haha! Så klart blev det chipshandling för min del. Sourcream and cheeeeese! och lite annat smått och gott. Gillar egentligen inte det stället, jag skulle aldrig storhandla där. Men ibland har dom bra fynd :)
Nu kom precis mannen hem så vi får se vad kvällen har att erbjuda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0