Shoppa!

Jag har fan inte shoppat på säkert tre månader. När min lön kommer ska jag dra till nova lund eller nåt! Jag och brukaren räknade ut igår hur många timmar jag jobbade förra månaden, eftersom jag har innestånde lön.. dökasst. Men eftersom jag har obtillägg och har jobbat natt och kvällar och dagar, så kan jag inte räkna ut exakt vad jag får. men det blir säkert hur bra som helst :D tusenlapparna räknas på två händer och inte en :P haha! Det är ju skönt.
Jag behöver lite nya sommarkläder, vårjacka har jag redan, den jag köpte i Marocko. Undrar om den passar mig fortfarande? Inte för att vikten har ändrats jätte mycket, men men. Skit snygg är ju den!

Nä en stund i solen för att ta frisk luft :)

Bjuder på en gammal bild så jag bodde hemma i lunnarp. Sommaren 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lööööve Marockojackan! Nu har du ju gått ner mer i vikt ju tror jag så då sitter den nog ännu bättre!

2012-03-07 @ 21:10:56
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill oxxxxå till Nova Lund btw! ;)

2012-03-07 @ 21:13:28
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0