12 maj 2012

God morgon

Ännu en natt utan min man. Han ska jobba hela helgen så jag stannade i lägenheten. Jag jobbade ons, tors och fre så det blir att vi inte kommer träffas på en vecka. Ja, det är jobbigt. Jag är ju så van att ha han hos mig varje natt. Eller ja inte nu sen vi skaffade huset också, för jag sover ju i lägenheten när jag jobbar, men det är max två nätter då som jag är utan han. Gud vad jag saknar honom. Det gör ont :( Men vi ses snart igen <3
Och så klart har jag mensvärk idag !! Kanske därför jag är så känslig? :P haha!
Vad händer idag då? Jag tänkte att jag skulle till blomsterhuset och köpa lite blommor, jag får se hur det blir med det. Sen ikväll kommer Marina och håller mig sällskap, tack gode gud för det :) Inte fler nätter ensam. Eller ja, det kommer det blir, från söndag till måndag och från måndag till tisdag. Sen förhoppningsvis träffar jag min man igen :) Hur gör andra som är borta från sina män fler än två nätter? :P
Nä, om man skulle ta sig i kragen och göra något vettigt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0