6 november 2012

Goood förmiddag !
Jag har varit uppe med tuppen idag.. Nä skoja, gick upp lite innan halv nio, men har praktiskttaget varit vaken sen sju då Mathias klocka ringde. Underbart ;) Jag har börjat med sånt trams att jag inte kan somna om när jag väl har vaknat. Det måste ju betyda att jag får min REM-sömn som jag behöver? :)
Igår var en bra dag. Dagen började med en underbar sak, som kommer hända på lördag. Många kommer väl rynka lite på näsan, men vet ni vad? Jag tycker det känns bra så jag kör på det!
Sen byggde vi en en vägg i garaget, för att dela av. Ingen liten väg heller, 4meter lång! Kommer bli skit bra :) Badrummet och tvättstugan börjar ta fart också! Kaklat och klinkat klart, ska bara fogas, sen hit med vvs, och in med grejerna :) Får väl se hur lång tid rörläggaren tar på sig. Alla vet att hantverkare är tröga på att komma ;) Förresten, skiiit snyggt klinkers i badrummet och tvättstugan!
Sen körde vi till Ikea. Blev helt chockad när M fråga om vi skulle köra dit, vilken karl gör det? haha! Blev väl mest tittande, bänkskiva till köket, spishäll och ugn osv.
 
Nu ska jag snart ta mig en dusch och bege mig ner till österlen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0