11 september 2012

Jag är världens lyckligaste flicka! Jag fick lägenheten!! AAAAAAAAAH! Han ringde igår förmiddag.. drog ut på svaret så klart
Han: "Jag och mina kollegor har diskuterat.. och... eeh.. du verkar så lugn och harmonisk så... "
BARA SÄG DET ! tänkte jag 
"... vi vill ha dig som vår hyresgäst" AAAAAH!
Jag sa "Skojar du?!" med största smilet på läpparna.
Han "Eeeh ... nej"
Jag sken upp och tacka han så mycket och kom av mig helt och började yra runder med orden. haha! JAG fick den! OMG! Dom valde MIG! Förstååår ni?! Jag har fortfarande inte fattat att den är min. Nyrenoverad, helkaklat badrum, där finns diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare i lägenheten. Hur underbart är inte det?! Självklart kommer det användas ekonomiskt. Inte ska vi slösa på elen ;)
Idag fick jag kontraktet.. Den är verkligen min, det var inte som dom skojade eller lurades. Jag skrev på och skicka iväg det direkt (eller ja några timmar senare) Här klöddar vi inte! Jag vill flytta nu nu nu nu! Men egentligen bra att det dröjer.. Då hinner jag spara pengar.. och köpa en säng. haha! Jag vet redan vilken jag ska ha ;) Självklart blir det en dubbelsäng.
I helgen har jag bara jobbat. Inte roligt :/ med tanke på omständigheterna just nu.
Igår hade jag och Anna en heldag tillsammans. Det var ju aplänge sen jag träffade henne. Eller ja, kiviksmarknad i somras, men ändå. Från att ha träffat varandra nästan varje dag i veckan till en gång var tredje månad är hemskt! Skärpning på oss! Alla fall, vi kom till nova runt ett. Gick direkt till lunchställena så klart, beställde mat från Wok Kitchen så klart, varför bryta traditionerna? :P Sen gick vi runt i varenda affär, det första jag ville ha var jeans på cubus, från att ha inga jeans som passar till att ha fem par på en vecka är otroligt ;) haha! Vid fyra-fem tiden började jag bli grinig, det var dax för fika, få nåt i magen så att jag blev pigg igen. haha!
Sen gick vi till Skopunkten och kollade på skor.. Vi ska hädan efter tänka på att pröva skor innan man drar igång shoppingrundan. Vi var rätt ömma i fötterna och de var lite svullna också, men det gick bra ändå. Jag hittade två par skor, kvinnliga skor som Anna kallar det för :) Vill säga klackarskor.
Efter ett par timmar igen så var det dax för kvällsmat tyckte vi. Så det blev på McD. Vi kom på det att dagen har egentligen gått ut på att äta. haha! Vi i ett nötskal. Men mat är GOTT! :D
Idag har jag varit med underbara marina. Vi körde till stallshoppen för hon skulle ha lite ridhandskar och strumpor, sen körde vi till Bullen&Bönan och fika en lååång stund. Verkligen mysigt :)
Sen när jag kom hem fick jag ett fem i två ryck och började städa på mitt rum (eller ja, mammas sovrum) här är kläder så att man kan bada i det ! Mamma röjde i hennes bokhylla så att jag kan lägga mina kläder där istället för att ha dom i påsar och sopsäckar.
Efter det körde jag till Sjöbo och snackade lite med min kusin vevve, så kul att få kontakt med henne igen. Det är ju min bästaste kusin!
Nu ska jag bara ta det lugnt, funderar på att färga mina ögonbryn men vet inte om jag orkar?
Det blir jobb imorron, jag vill men ändå inte. Inte i dom här omständigheterna.
Ciiiaaaao!

Kommentarer
Postat av: Linda -50,2kg

Gud vad glad jag är för dig med lägenheten! Fan va underbart! Hoppas vi kan ses något snart också! En utekväll vore nice för oss singleladies ;) Kraam!

2012-09-13 @ 12:31:04
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0