13 augusti

Hösten är här känns det som. Just nu blixtrar och åskar det, regnar öser nej. Mys på hög nivå kan jag säga. Synd att man inte har sällskap som man kan ligga och mysa med i soffan med tända värmeljus. Ett önsketänkande :)

Nästa vecka kommer jag ha ny bil !! Wiiiie! Äntligen säljer min svåger sin bil till mig! Jag har suktat efter den hur länge som helst. Jag ska bara skrapa ihop det sista pengarna, det löser sig säkert ;) Lån kan jag glömma eftersom jag inte är grön. Jag verkligen hatar det. Från att vara jätte grön till vara ... ogrön? Det kan gå hur snabbt som helst, och det har det verkligen gjort med mig. Men så är det att vara kär och blind.

Nu ska jag nog gå och lägga mig.. Det känns som det. Suck.

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej!

Jag kom in på din blogg eftersom jag också stammar. Jag läste även att du har jobbat som servitris, ett yrke jag skulle vilja prova på. Men i tanke på att jag stammar har jag nästan blivit "rädd" av att söka jobb eftersom jag vet att det kommer komma stunder då jag kanske inte kan prata normalt. Har du några tips till mig eller hur handskades du med situationen? otroligt tacksam för svar!

2014-09-13 @ 17:48:28
Postat av: Beqi

Hej Pauline,

Hittade din blogg då jag söktet info ang. Om det finns någon botemedel för min stamning. Men det gör det inte. Men var bara tvungen att skriva till dig för att du är en väldig modig kvinna som inser verkligheten och har accepterat sig själv. Det är nåt som jag ockå måste göra men vet inte hur.

Hälsningar
Beqi



2014-10-02 @ 00:55:24

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0