30 Januari 2014

Mardrömmen är över. Nu är det tillbaka till vardagen. Tack undebara mamma för ditt stöd <3
Jag har aldrig gråtit så mycket. Längtat efter en person som egentligen inte borde vara vid min sida. Men människorna omkring mig gjorde det lättare. Jag är glad över att det tog slut, även om det var över för länge sen.
 
Nu sitter jag i mitt kök igen. Jag har äntligen satt upp tavlan som jag fick av mamma. Det blev helt perfekt! Nu fattas bara lite färgade gardiner sen börjar det se ut som mitt kök. Det känns inte som att jag har bott här sen i somras.. Eller ja, jag har ju inte varit här på heltid heller så det är inte så konstigt. Jag har druckit mitt varma thé och mumsat på en lussebulle. Tänker på livet och vart jag ska ta mig härnäst.
 
Jag ska stiga hela tiden. För botten var inget jag ville vara i. Jag ska fokusera på mig själv. Min lilla Agnes. Min Familj och Vänner. Mina nya jobb. Inte stressa och försöka göra dagen så funktionbar som möjligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0