24 Juni 2014

Jag hatar mina svackor. I got one now, big time! Ingen ork, ingen vilja. Känner mig stressad till tusen. Tar fel på vilken vecka det är. You name it. Jag tror inte att nattjobbet är nåt för mig ändå, jag märker hur panikångest smyger sig fram, pga sömnbristen och vakna nätter. Det enda jag tänker på nu är pengar, att jag ska lägga allt vad jag kan i mina svarta hål. Jag vet inte vem jag ska skylla på.. M eller mig själv? Att jag var så dum som trodde på att det skulle funka, att han skulle betala varenda krona. Nä jag levde i en fantasivärld. Jag erkänner.
 
Jag kan inte hjälpa det, jag gör fortfarande dåliga beslut. Jag vill bara klippa alla dåliga band. Jag har fastnat i det förflutna, tänk om.. jag hade valt någon annan, det som var bra för mig. Mitt liv hade kanske sett bättre ut då.
 
Nu ska jag inte gräva ner mig för mycket. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0