13 september

Alltså fan.. jag blir helt seriöst grek på min kropp ! Jag får hela tiden motgångar när det gäller min kost, viktnedgång och träningen!
Jag får inte till en ordentlig kost, jag får hela tiden återfall och käkar onyttigt. Just nu är min mage i kaotisk tillstålld. Uppsvullen, spänd och bubblar hela tiden. Hela kroppen är i obalans känner jag. Jg skulle egentligen tränat idag, men jag avbokade. Dessutom jobbade jag förra natten och ska jobbar denna natten också, så känner mig inte så jätte pigg.
Dansar jag för mkt zumba, får jag ont i vaderna och kan knappt gå.. vad händer liksom?
Jag ska börja gå mina skogspromenader igen. Det vet jag att min mage och kropp mår bra av. Det är bara så jobbigt nu när det är varmt om dagarna. Jag hatar när jg knappt får luft och svettas ..
Aaaaah ! Ingenting är bra just nu.. jg önskar att man kunde ta ett piller och sen fått sin drömkropp .. Det känns som att jag kämpar för ingenting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0