Helt så där, spontant.

Jag gick ner till träffen, där jag träffade på alla "atv-raggare". Elna var också där med hennes kille. Och hon försökte övertala mig att följa med, men jag menade på att jag hade ju ingen hjälm och där va Stumpen snabb på att säga att jag kunde låna en av hans. Jovisst sa jag på lite halvskämt. Jag hade inte duschat och jag var totalt osminkad, men rätt kläder hade jag på mig alla fall. Jag och stumpen körde och hämtade en hjälm och jag följde med :)

Det var så himla underbart och kul! Vi körde på landsvägen, förbi hammenhög, skillinge, simrishamn och sedan till gyllebosjön för att grilla. Men visst, det var lite jobbigt att sitta hela tiden, för man satt på helspänd hela tiden. Men det var ju så himla skönt, ett tag höll jag på att somna nästan :p ha ha!

När vi var i skillige så skulle Elna och hennes kille hem, så jag var typ den enda tjejen kvar sen. Ajja, det var snälla gubbar som va med :p ha ha! Jag ska lätt med nästa gång dom ska köra en sådan utflykt :)
Bilder kommer senare.

När jag kom hem så gick jag ut med gossarna, när jag var nästan klar så ringde tessan och frågade om jag ville komma ner i byn och käka glass med henne. Så jag tog med hundarna och gick ner, det gick jätte bra att vara i byn med dom, det blev bara en liten stund, sen börja jag märka att dom blev lite stressade.

Nu sitter jag här och ska baaara ta det lugnt. Det blir en lugn kväll, för jag ska jobba imorron :) äntligen. ha ha!


HAHA! Jag med min feta röv :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0