Go Shorty, it's your birthday.

Ja, snart är min dag slut. Jag har firat med min familj, minus pappa eftersom han jobbar :/
Vi hade alla fall trevligt, jag fick jätte fina presenter :D Jag är verkligen trött nu, kan knappt hålla ögonen öppna. Men jag tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder alla fall.


Min busenkla, underbara, goda, barnsliga tårta :D ha ha! Texten blev inte jätte bra, men det var riktigt jobbigt att pressa ut glasyren. :/


Skorna som jag har önskat mig! :D


Jag och Alicia.


Presentkort och vin. Nu ska det shoppas och supas ;) ha ha!



Tack för alla presenter! Jag är verkligen jätte glad :D
Nu ska jag verkligen gå lägga mig, är supertrött. Go natt !

Kommentarer
Postat av: Anonymevännen!

hur mycket är presentkortet på nyfiken

2009-02-18 @ 14:45:04
Postat av: veronica

nä d gjorde ja ju inte alls =) la tillochmed ut en bild på dejj =) ja ringde dejj igår men du svarade inte =( puss


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0