Utmanad.

Jag har blivit utmanad av Linda.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

Jag är verkligen jätte trött och hjärndö. Men jag ska försöka tänka :P

1. Jag är pedantiskt när det gäller att stänga locket på toalettstolen. Jag tycker det ser ofräscht ut att ha den öppen.
2. Jag är en nagelbitare, men just nu har jag uppehåll.
3. Jag har sämre syn på vänstra ögat, men inte mycket.
4. Jag har färgat mitt hår sen jag var 12år ungefär, är inte riktigt säker på min orginalfärg.
5. Jag glömmer alltid nåt när jag ska iväg och måste alltid gå in i huset minst en gång för att hämta grejen.
6. Jag hatar att somna på magen.
7. När jag sover med någon snor jag alltid täcket.
8. Jag äger minst 5 lipsyl/läppglans, men använder dom inte.

Jag utmanar:
Nicole
Veronicka
Tessan
Therese
Charlotte
Pamela
Susse
My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0