Är det sant?



- Dumpad.
En av mina ex dumpa mig via telefonsvararen. När jag efter många år frågade varför han gjord det så svarade han "Ja, du svarade ju inte". Schysst va? Känner du dig träffad Benny? :P HAHA!

- Kyss.
Jag fick min första kyss(hångla) när jag var 12år.

- Förhållande.
Jag var förlovad när jag var 14år med en kille som var 20år. Fan va cool jag var då. HAHA! :P *ironi*

- Girig och snål.
Ibland kan jag bli för girig, vill ha och ha. Men sen kan jag bli för snål att jag inte köper grejen ändå.

Kommentarer
Postat av: Katya

sv: ja haha. jag fick mig ett gott skratt. xD

2009-06-05 @ 22:36:06
URL: http://katyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0