Gårdagen idag.

Kvällen började med att jag och mamma hämta upp Becka, Therese och Alicia. Sen begav vi oss in till Ystad, till thairesturangen som jag aldrig kommer ihåg namnet på. Men det är för att dom har bytat namn 20gånger på tio år.
Vi fick jätte mycket och god mat, jag blev så nöjd och det blev dom andra också :)
Vid halv åtta tiden så begav vi oss till Lund. Tessan och Alicia följde inte med :/ Men Lisan är lite för ung för bio :P Om det inte hade varit så högt så hade hon nog tyckt det var jätte kul att titta på den stora bilden.
Filmen var jätte bra, jag rekomderar att ni ser den. Dumpa honom!. Justin Long är såå nördigt söt. HAHA! :D Jag gillar honom faktiskt :)
Vid halv tolv var filmen klar, och vi körde runt i Lund och försökte få tag i ett ställe som hade öppet, för mamma behövde cigg.. Som tur hade 7-eleven öppet!

Kvällen var jätte mysig. God mat, rolig film och gott sällskap. Nästa gång ska vi vara lite fler :) Kan ju bli roligt.








Ser ni den lilla röra fläcken på min tallrik? Det är hot chilisås.  Och verkligen HOT! Jag trodde att min mun och hals skulle brinna upp!





    

Nu ska jag köra in och handla. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sofia K

Vad lika varandra ni alla är! :P

2009-03-15 @ 13:52:23
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: patruska

va? rökar din mamma?? det hade jag ingen aning om

2009-03-15 @ 14:44:36
Postat av: Sofia K

Va?! Vem var det som vann?! Har du noll koll? :P Det var ju operatjejen Malena Ernman med La Voix. :)

2009-03-15 @ 16:41:45
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0