Veckans



- Shopping.
Det blev ju en liten shoppingrunda med mamma på Boan. Visst, vi shoppade inte Prada skor och Gucci väskor. Men små saker kan göra ens dag :) Och billiga saker ockå!

- Kvalitetstid.
Igår va jag ute med familjen. Åt på thairesturang med mamma, moster, syrran och systerdottern. Det är så viktigt att träffas och umgås (samma sak?). En dag sitter man på ålderdomshemmet och virkar grytlappar och tänker "vart tog tiden vägen?"



- Vad hände med maten?
HAHA! Jag har slarvat med maten denna veckan. Idag åt jag oxpytt med ägg :P Visst det enda som inte är bra i det är potatisen, men men . Jag ska bättra mig.

- Förvirring.
Vissa vet inte om dom ska skita eller inte.. Eller ens om dom är skitnödiga? Antinge är det Ja eller Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0