Från varberg 18/4 11.30

Nu sitter jag på tåget hem. Först när jag kom på tåget satt någon på min plats, och jag tycker det är jobbigt att behöva säga "Ursäkta, detta är min plats" för att jag stammar.
Runt om mig fanns massa araber, jag tänkte "Hur ska jag nu kunna sova?" Men efter en stund så bytte det platser och satte sig längre bort, inte alldeles för långt, för jag kan fortfarande höra deras schala-språk :P ha ha! Sen börja dom sjunga nån sång på deras språk, fattades ju bara det.
Nu har vi precis kört förbi Laholm och utsikten 'r underbar, massa skogar och berg, små hus med deras små stall. Det är väldigt synd att jag inte har en kamera.
Nu är vi i båstad, skåne igen ! Jag trodde inte att jag skulle sakna skåne, men det gjorde jag. Halland är väldigt fint landskap, men jag gillar skåne bättre. Man kan inte se skogen för alla träden ;)
Nu ska jag föröska sova lite, har ungefär en timme kvar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Helvete vad du bloggat medan jag vart borta och du klagar på andra som skriver sååå mycket. Du är värre! :D



Btw, om du stör dig på araber för det lilla så vill jag inte åka med dig till marocko där araberna är överallt! :D Du kommer klaga på alla araberna non stop. Btw så har jag hittat halvbilliga biljetter! :D Men men ;)

2009-05-03 @ 11:00:36
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0