Nova lund

Det blev en liten snabb vända på Nova Lund idag ju, började med en fika på EH eftersom vi var ganska hungriga när vi kom dit, och klockan var närmare fyra. Det blev lite julklappar och jag måste säga att jag blev förvånad på Indiska, där var otroligt mycket fina grejer och till väldigt bra priser! Jag skulle kunna köpa jätte mycket grejer om jag hade haft råd :P


Dålig bild på naglarna, men jag tyckte det blev himla sött :D

Sen körde vi snabbt in på Ica, pappa ville egentligen inte ha nån farsdagpresent, men han fick ostbågar, bilar och två tidningar :)

Nu sitter vi och mumsar kakor . Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0