Hemma.

Jag känner mig mer och mer hemma här i lägenheten, ju mer jag lägger till min stil, ju mer trivs jag. Det är ganska logiskt eller hur? Nu har jag äntligen gått upp mina gardiner också, jag har tänt en massa ljus i lägenheten så det är extra mysigt. Jag har monterat ihop "golvhyllan" som jag köpte på Ikea, det var ett rent helvete men jag klara det :)
Jag längtar jätte mycket till julen, tänk så mycket jag kan pynta här hemma och t.o.m sätta upp en liten julgran med lite julklappar under :) Och mitt julbak, oj herre gud. Det kommer bli helt underbart :) Och bjuda hem mina nära och kära.. Jag längtar redan :D

Inte världens bästa bild, men men. Jag har röda gardiner bakom dom blommiga. Verkligen skit snyggt :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer och kikar någon dag ;)

2010-09-01 @ 15:56:13
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0