Måndag - Shopping med Anna

Vilken dag. Det började med att jag gick upp vääldigt tidigt, det är ett under att jag ens gick med på det. Klockan nio körde vi ifrån stan mot the bigger city in Skåne, nämnligen Malmö. Vi bestämde oss för att gå på Entré, dock måste man komma dit först, vilket vi hade lite svårt med. Två töser från landet i Malmö, halleluja! Men vi kom dit till slut och vi lunkade på i vår egen takt, snigelfart vill säga. Vi hittade lite saker där alla fall, jag hittade tre par jeans på Cubus (kryss i taket, jag har aldrig nånsin köpt tre par jeans på samma gång) Men dom har sånt erbjudande ta 3 betala för 2, och inte kunde jag missa det ;)
Det blev en jätte god lunch där på Entre också, lätt att man ska äta där fler gånger när man shoppar :)
Sen begav vi oss till Burlöv center eftersom vi tyckte inte att Entre har så mycket att erbjuda. Men det hade heller inte burlöv märkte vi när vi kom dit, så det blev lite middag där alla fall, klockan blev ju nästan fem när vi kom dit. Vi åt på samma ställe som sist, maten var lika god, och kaffet var lika bränt :) haha!
Efter vår snabba runda där begav vi oss snabbt till Ikea, så fort vi hittade dit alla fall :D Jag skulle ha hyllor, men dom jag skulle ha var slut! Så det blev annat för mig helt enkelt :) Det blev en massa sängkläder, en golvlampa, en golvhylla till hallen, värmeljus och chips :D Vet ni att de godaste chipsen är faktiskt Ikeas gräddfil och lök chips, jag tänkte köpa med mig ett helt lager, men det blev bara två påsar. Självklart åt jag och Anna upp den ena i bilen.  Det finns alltid mat runt mig och Anna när vi umgås. När vi umgås äter vi, och när vi inte äter så äter vi :D haha!

Så det blev verkligen en hel dag med shopping och Anna :) Mysigt värre.



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det jävla kaffet smakar alltid lika illa! Men god, och mycket mat åt vi:) Bara vi slipper killen som glodde ögonen ur sig nästa gång:P

2010-08-31 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0