Min tid.

Idag är jag lite krasslig, har lite feber tillpåköpet. Men jag har tvättat, satt ihop lampan, dammsugat och tagit in hyllan från bilen (den är fedetung).
Nu funderar jag på vad jag ska göra till mat, jag har massa kyckling i frysen, så det får nog bli det. Och jag har massa broccoli som jag måste äta upp. Gud, jag får väl sluta handla mat.
Jag tänkte att jag skulle ägna denna dagen och kvällen och göra lite mys i lägenheten, och kanske färga mina ögonbryn. MP skulle egentligen komma hit idag, men bilen hade pajat :(
Just nu består mina färger i sängen av; Vitt, svart och rött. So sexy ;) Jag hittade ju riktigt röda örngott och lakan på Ikea, fast det fick bli vitt lakan, svart och röda örngott (har fyra kuddar i sängen) och svart påslakan. Riktigt snyggt blev det. Tänkte att jag skulle gå upp mina gardinstänger idag också så att det matchar lite här i lägenheten :) Synd att min soffa inte är helt röd, den är solblekt, så den är mer orange än röd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0