Söndag - Besök från Österrike

Dagen började inte bra. Vaknade av vätsebrist, torr i hela munnen och halsen, jag tror att jag drack två liter vatten men var fortfarande törstig. Jag insåg att jag hade bilen och sminkväskan hos Lotta, tanken på att gå dit gav mig rysningar :S Jag låg i sängen till klockan ett, sen masade jag mig upp och kröp till duschen. Jag har aldrig varit så seg efter en utekväll. Det var verkligen hemskt. Sen begav jag mig till Lotta som var minst lika seg som jag, jag slängde på mig lite smink sen körde vi ner till Gunsgrill och beställde hamburgare med pommes. Om man ska ha bakismat, så är Gun´s grill the shiiiit! Byns godaste hamburgare, faktiskt. Bertils kan slänga sig i väggen ;)

Sen begav vi oss upp till Oma, där vår nästkusin Raimund befann sig. Det var verkligen jätte roligt att träffa honom :) Vi som inte pratade flytande tyska fick självklart prata engelska. Mammas syskon var jätte duktiga, medans mamma själv fegade ur lite att prata tyska ;)
Vi gick ut i byn en runda för att visa Rai runt lite :) Det var verkligen jätte mysigt att ha "hela" släkten samlade. Det är ju inte varje dag vi träffas :( Det blev en runda till Bertils också där kära Annelie tog snällt emot vår stora beställning av mat ;) hehe.
Väl uppe hos Oma igen höll jag på att somna, skoja inte att jag var trött. Men det blev en liten stund där, sen begav jag mig hem.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0