Äntligen lite bilder från Los Angeles - mina bilder

Det var ju satan va det tog tid för mig att lägga in bilderna.. Tre månade ungefär :P haha!


Anna utanför hotellet. Frukostdax!


Världens hemskaste bild på mig, men det bjuder jag på :) och matcha färger kan jag heller inte ;)


Vi tog en liten tripp för att utforska staden lite.




Vi stannade på ett mysigt ställe och gick en runda.


Feeeede bilen! :D


Pojkarna ! Tobbe, Kim och Ola


Så klart tog vi en "kändis-runda", åkte en minibuss och tittade på kändisarnas hus, eller buskar rättare sagt. Chaffören var jätte rolig, han berättade massa gamla historier.


SvampBob fyrkant!


Stranden var helt fantastiskt, dock var det typ bara vi som solade :P


Kim tog en MONSTERburgare på Yankee Doodles.


Vi åkte till Universal Studios.


Killarna.



Kim aka Arnold Schwartzneger "Terminator"


En sväng i Lasvegas var vi också, såg en massa Elvis, vi spelade inte bort några pengar heller. Jag och Anna åt VÄRLDENS godaste cheesecake!


Stjärna på Hollywood Boulevard.


Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud vad det svider att se bilderna! JAG VILL TILLBAKA!!!

2010-05-07 @ 20:43:04
Postat av: Kiddy

Good, det kan man kalla stor burgare!!! Haha, helt sinnes! Ni ser ut att haft det bra iaf! :) Kram på dig

2010-05-10 @ 10:17:34

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0