Böööö

Har haft en jätte mysdag med Anna, det blev en liten runda till Nova Lund. Eller ja, liten och liten, vi var där i några timmar :P Dock hittade jag ingenting, jo jag hittade den perfekta höstjackan och självklart fanns det inte i min storlek, så jag ska se om den finns i Ystad eller på nätet. Så det blev bara ögonbrynsfärg och ett par assnygga höstskor :) Jag kan visa er en annan dag. Jag valde faktiskt att köpa med "lite" högre klack, jag måste börja vänja min onda fot. Jag är ju lite stelare i det ena benet (eller foten) så jag kan inte gå i för höga klackar, vilket är jätte tråkigt eftersom jag tycker det är så jävla snyggt.
När vi var tillbaka i Tomelilla igen gick vi till thairesturangen och käkade lite. Lika god mat som alltid, och vi rensade tallrikarna som vanligt ;) haha! Sen gick vi till Coop och köpte lite gott. Jag var så himla sugen på cheesecake, men hittade ingen så det fick bli carte d'ors rasberry cheesecake glass, vilket är lika gott om inte godare :D

Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag, eller snart alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0