God middag

Idag vaknade jag av att det var lite kallt i min lägenhet, så jag tänkte att jag sätter igång elementet. Jo men visst, fanskapet börjar läcka vatten nu och när jag ringer till vaktmästaren så frågar han om han kan komma på torsdag. Näää, det läcker ut vatten! Så jag fick nästan övertala honom att komma idag.
Jag har också missat min tvättid, den var igår. Smart! Okej, jag var inte i jätte stort behov att tvätta. Men nu är där ingen tvättid förrän i nästa vecka, så jag fick ta en på morgonen/förmiddagen. Vi får se hur det går..
Och mensvärk har jag fortfarande, aaaaj!

Kanske ska gå och lägga mig igen? Ingen bra dag idag :S

Kommentarer
Postat av: Therese

KOM hit o tvätta om det blir kris,säg bara till lite innan så skriver jag upp mig,här är inte så svårt att få tid...:D Puss

2010-09-07 @ 21:30:39
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0