Grattis 23åringen!

Gårdagen var absolut jätte trevlig! Kunde inte önskat mig en bättre "förtidig"-födelsedagsmiddag :)
Jag mötte upp Anna och Carol på Loond Shing, dom hade redan anlänt. På min plats hängde det en ballong och på bordet stod en krona och en present till mig :) Jag fick en jätte fin silverklocka som jag har tittat på innan, jag har en likadan fast i guld och jag bara äääälskar dom! Bling bling you know ;)
Vi beställde mat och lite vin, och självklart räkchips ! Man kan ju säga att vi rensade alla tallrikarna ;) haha!
Sen gick vi till grannen - Ög's och beställde mer vin, en ostbricka och cremebrulé. "Den är ju kaaaall" jag var helt beredd på att den skulle vara varm så jag fick en chock när jag tog den första tuggan. haha! Helt plötsligt börjar Carol känna igen killen som sitter i baren, hon börjar prata med honom och hon kom på att det var hennes gamla kollega. Så han satte oss vid vårt bort och vi fortsatte kvällen med snack och en Sambucca.
När det stängde gick vi hem till Anna, vi fortsatte med med dricka och nån kom på att vi kan spela kortspel. Och Carol ångrade att hon fortsatte med rödvin. Inte roligt att dricka många klunkar ;) Och hon märkte också det sen när hon kom hem. haha! Roligt hade vi alla fall, vid midnatt var det tid att gå hem. Det var ju faktiskt en tisdag.



Tack mina fina töser för en trevlig kväll! :D Kunde inte haaft en bättre!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA ni satt på exakt samma plats där jag satt med min dejt. Du vet han snyggve som blev sur för han blev dissad. Haha

2011-02-16 @ 16:25:02
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0