21 April 2013

Varje dag tänker jag på dig, varje sak jag gör tänker jag på dig. När jag inte orkade äta upp den sista korvbiten så tänkte jag "jag ger den till Izzi" men du är inte här hos mig :-( Det gör så ont i hjärtat. I nästan tio år har du varit vid min sida, i vått och torrt. Jag vet knappt vem jag är utan dig.
"När ska du skaffa ny hund?" var det en som frågade mig. Jag höll på att få tårar i ögonen, blev nästan lite arg och tänkte hur denna person kunde fråga det bara. Som om det bara var en leksak man kan köpa ny när den gamla är sönder. Nä min själ. Jag svara med ett fejkat leende: "Det dröjer"
Jag älskar dig min lilla flicka! Tro inget annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0