30 Augusti 2013

Nu har det gått en månad sen jag skrev sist. Jag tror nästan att jag har lagt bloggen åt sidan lite. Det är inte meningen, men jag har inte i god lust att skriva. Eller rättare sagt blotta ut mig. Det är lite sorgligt, eftersom jag älskar att skriva och jag gjorde det minst en gång om dagen förr. Men jag antar att man börjar bli vuxen och tar hand om sitt privatliv mer. Nuförtiden ska ALLT läggas ut offentligt, och det känns som att en del ska inte visas.
Jag kanske har blivit pryd, eller tillbakadragen. Eller mer än förr? hehe.
Jag skulle kunna skriva mycket mer. Men jag besparar mig.
Ha en bra fredagskväll! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite oförskämt att du slutat blotta dig :P

2013-08-31 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0