10 Februari 2013

Nu är det exakt en vecka till jag blir 25år ! Snacka om att jag har noja. Jag ska njuta av sista veckan som 24åring ;) hehe!
Jag håller på att göra en lista på vad jag ska köpa hem, trodde inte att listan skulle blir så lång, men det blev den. Nä, det är egentligen inte så mycket som ska köpas hem. Jag har bestämt mig för att göra varmsmörgåstårta, och den är rätt enkel att göra, och enkla grejer ska vara i den. Men sen är det allt runt om! Pappersdukar, kaffemuggar, ballonger.. osv. Men det kommer bli nice :)
I fredags fyllde mamma år och det firade vi genom att käka ute i Ystad på Upp Eller Ner. Där va jätte mysigt och god mat :) Det blev naturligtvis ryggbiff för min del, det är ju standard när man ska ut och käka ;) Vi hade jätte mysigt och det blev mycket snack och skratt.
Igår blev det jobb och det gick väl bra, jobb idag också. Sen nästa vecka blir det full rulle, ska fixa med allt inför helgen ju. Och så jobbar jag ons-fre, underbart..
Nu måste det bli lite frukost.. Ciiao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0