11 februari 2013

God förmiddag.

Det var länge sen jag sov själv, inte superroligt men jag fick lugn sömn ;) Ja förutom konstiga drömmar, men det får jag ofta nuförtiden. M sov hos sin kusin för han skulle hjälpa dom med deras nya hus idag, så därför fick jag sova själv här i huset :P Jag sov på soffan och tittade på tv tills jag somnade, och Izzi låg tättintill mina ben. Mysigt :)
Idag blir det ner till Tomelilla och förnya mina p-piller, sen ikväll blir det mys med M. Vi hade tre månaders förlovning igår, jag jobbade ändå så det blev inget firande :P
Jag ska försöka förbereda inför lördagen nu hela veckan. Ska bara komma på hur jag ska göra det, eller vad jag ska börja med.
Nu ska jag se om jag har nåt varmvatten i duschen än. Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0