2 februari 2013

God morgon.

Här sitter jag i min soffa. Det är helt tyst i huset. Mannen ligger fortfarande i sängen, jag har tagit en dusch och nu sitter jag här med mitt te och tittar på tvn som inte har något ljud (katastrof! Darin är ju med i Nyhetsmorgon :P ) och överför filmer från hårddisken till ett minne :) Det är fridfullt.
Jag vaknade redan klockan nio, och var pigg. Så det var inte lönt att somna om för då hade jag varit tio gånger så tröttare sen. Kan vara rätt skönt att stiga upp i nåt så nära tid en lördag faktiskt :)
Vi såg en jätte bra film igår, Savages heter den. Egentligen en skruvad film, men bra :) Sen blev det en gammal goding, Batman med Michael Keaton. Men den somnade vi till så klart. Det är rätt mysigt, vaknade lite över fyra inatt och gick upp i sängen istället . hehe.
Nä, nu ska jag mysa vidare. Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0