26 februari 2013

Herregud vad jag har varit dålig på att skriva här :P Men det har varit full rulle dom två senaste veckorna. Jag har jobbat, fixat inför mitt 25års kalas, jobbat, fixat här hemma .. osv.. Har väl varkens haft tid eller haft lust att skriva av mig antar jag :)
 
Mitt 25års kalas blev som förväntat. God mat, god dricka och min familj och vänner var på plats :) Helt perfekt. Även om en del fattades så hade vi hur trevligt som helst. Anna och jag agerade servitriser igen, kändes som old times ;) haha! Kanske inte helt meningen att vi skulle känna att vi var på jobb. Men ibland måste man ha servitris instinkerna på rätt plats :) Jag fick många fina och behövliga presenter, kunde inte önskat mig något annat <3
 
 
Okej det var princip bara bilder på mig :P Men det var ju faktiskt min dag. hehe.
 
Igår hade jag och Lotta en dag för oss själva. Vi tog den lilla högljudda corsan in till Ystad och gick in på Subway och käka frukost, sen blev jag så kaffesugen (brukar aldrig bli det) så vi gick till EH och tog en kaffe och kaka :) Var verkligen jätte mysigt och sitta och prata om allt mellan himmel och jord <3
Sen körde vi upp till Rusta och shoppade loss på filtar och kuddar. haha! Ja, man skulle varit miljonär :)
 
 
Förresten så har jag blivit stoppad av polisen fyra gånger på två veckor! Börjar bli riktigt irriterad på dom! Dom två första gångerna var dom stillastående och tog in andra bilar också, men dom två sista gångerna har dom kört efter mig! Körkort och nykterhetskontroll har dom då sagt, och frågat om det är min bil. JA! Den står på mig så det är klart att det är min! När dom stanna mig andra gången börja dom dividera om mina baklampor var för mycket tonade.. Suck.. I lördags fick jag punka på ena bakdäcket, så nu kör jag med ett sommardäck som dessutom är fälgen två tum större än de andra. Men det har inte polisen sett som tur är! :P haha! Lite nervös är jag varje gång polisen kör förbi eller stannat mig.
 
Nåja, nu ska jag fortsätta min städning.. eller ja, jag har diskat, dammsugat och slängt i en tvätt. Ska fixa och dona lite då :)

Kommentarer
Postat av: Jon

Irriterad på dem. De första gångerna. De två sista gångerna heter det!

Svar: Jag skriver dom hur mycket jag vill :)
Pupsie

2013-02-28 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0