30 januari 2012

God morgon!
 
Jag prövar att ta bort lösenord här på bloggen.. Skulle det dyka upp igen, så är det samma användarnamn och lösen :)
Känner att jag vill inte stänga in mig längre, och dels att jag skrev mycket om stamning och andra som stammar kan inte ta del i det. Men nu är jag tillbaka!
Både igår och idag har jag gått upp tidigt. Igår gick jag upp klockan sju (!) är detta möjligt? Mathias vaknade halv sju och gick upp då, sen kunde inte jag somna om. Så då var det lika bra att gå upp. Samma idag, fast vaknade lite innan åtta, och gick upp kl åtta. Känns dumt egentligen att vakna så tidigt när jag ska jobba idag, men om jag hade somnat om så hade jag vaknat tröttare än någonsin.
I måndags fick vi en tillökning.. En frys!! Jag är så lycklig! Äntligen kan jag hamstra! Frysboxen som stod i garaget funka ju inte, när Mathias skulle sätta igång den så sprakade och kom en låga :P Så nej.. jag gick ut på blocket och kollade för fulla muggar. Vi skulle ju till City gross och handla hem lite frysvaror, så tanken var att ha en frys så klart. Vi hittade en frys och en kyl för ett billigt pris. En ny kyl behövde vi också för den som stod här såg ut som ett helvete. Så när vi var i höör så tog vi hem vitvarorna, och handlade hem massa mat. Det blev egentligen inte så mycket, men det kommer :) Skönt att ha en frys i alla fall.
Nu ska jag tvätta lite, sen blir det jobb! Ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0