Sammanfattning av 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttat till hus .
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har för mig att jag inte hade några.. kan inte hålla dom ändå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes. och många som är gravida!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack gode gud
5. Vilka länder besökte du? Tyskland
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Ja, mycket :)
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 10 november, så jag och M förlovade oss <3
8. Vad var din största framgång 2012? Få ett fast tjänst som personlig assistent
9. Största misstaget? Impulsköp av en Mitsubishi Galant
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, bara så förkylningar som inte har velat bryta ut.
11. Bästa köpet? öööh..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Skrotbilen!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag blev sambo med M <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? gangnam styl
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Samma?
16. Vad önskar du att du gjort mer? Motionerade
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Rökt ciggaretter
18. Hur tillbringade du julen? På jobbet :/
19. Blev du kär i år? Hopplöst kär fortfarande :P
20. Favoritprogram på TV? Tittar inte så mycket på tv faktiskt :)
21. Bästa boken du läste i år? Har nog inte läst ut någon bok iår?
22. Största musikaliska upptäckten? Lyssnar bara på gammalt ;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? hmm..
25. Något du önskade dig men inte fick? En miljon svenska kronor!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Hade kalas med familj <3
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Fanns det säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Jeans och tröja .
29. Vad fick dig att må bra? Min famij och vänner, & M 3
30. Vem saknar du? Min familj och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0