1 Juli 2013

Jag som var så duktig på att skriva här för några dagar sen, det försvann tydligen :)

Det var länge sen jag skrev om stamningen. Jag fick ett mail idag från en person som stammar, dessutom var radiopratare. Skit häftigt tycker jag. Jag har aldrig undrat hur det är att vara radiopratare och vara stammare. Jag hade lätt kunnat pröva på det faktiskt, men då skulle jag vilja vara med i ett program där de pratar om stamning.
Jag har märkt de senaste dagarna att min stamning är ganska irriterande, den har kommit lite mer nu. Eller så är det jag som tar åt mig ? Som på jobbet, där jag har varit i 1½ år, skulle jag läsa upp en text .. och jag märkte hur mycket jag stammade (eller ja, lite mer än vanligt) och jag fick nästan anstränga mig och uttala mina ord väl. Kändes skumt eftersom jag inte har behövt att göra det på länge.
Om någon radiopratare någonstans får för sig att ha en timmes program om stamning så är jag på ;) hehe.

Nu ska jag fortsätta min datasurfing här på den stooora tvskärmen :P Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0