17 juni 2013

Snart är min lediga dag slut. Det känns så jobbigt när man tänker "Bara imorgon också, sen ska jag jobba igen". Jag tycker om att jobba, men just nu känner jag mig så stressad i huvudet så jag känner att jag hade behövt att vara ledig längre än två dagar.
Nu ikväll körde jag in till Ystad. Krängde lite på McD för att jag inte orkade laga mat, seriöst så är deras äpplejuice skit äcklig! Eller ja, det är inte deras egna, men ändå. Sen körde jag till Elna, hon fick hjälpa mig att fickparkera. haha! Jag är skitkass på sånt. Sen gick vi ner till Öpkiosken och köpte mjukglass, snacka och lite så.
 
Jag är så frustrerad, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ska jag skratta eller gråta? Skrika rakt ut i luften?
 
//Förvirrad tjej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får boka in en skvallerdejt med mig oxå!

2013-07-04 @ 13:12:57
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0